Thursday, July 29, 2010

Fwd: [** MAOIST_REVOLUTION **] On Comrade Azad Murder: Statement by Maoist Communist Party of Afghanistan (As attachment in Afghani, English to follow) [1 Attachment]



---------- Forwarded message ----------
From: shola jawid <sholajawid2@hotmail.com>
Date: 2010/7/26
Subject: [** MAOIST_REVOLUTION **] On Comrade Azad Murder: Statement by Maoist Communist Party of Afghanistan (As attachment in Afghani, English to follow) [1 Attachment]
To: MAOIST_REVOLUTION@yahoogroups.com


 
[Attachment(s) from shola jawid included below]


Hi dear Comrade

به مناسبت جانباختن رفیق زنده یاد آزاد

اعلام همبستگی با حزب کمونیست ( مائوئیست ) هند

 

رفیق آزاد، سخنگوی مرکزی حزب کمونیست ( مائوئیست ) هند به تاریخ اول جولای سال جاری جان باخت. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد!
رفیق زنده یاد آزاد، عضو کمیته مرکزی و عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست ( مائوئیست ) هند بود. نبود او ضایعه ای برای حزب کمونیست ( مائوئیست ) هند، کل انقلاب هند و انقلابات منطقه و جهان است. نقش او در شرایط جاری هند که دولت ارتجاعی هند از یکجانب 250000 نفر از نیروهای شبه نظامی و پولیس را علیه جنگ خلق مائوئیستی در هند، در چوکات یک عملیات گسترده سرتاسری تحت نام " عملیات شکار سبز " بسیج کرده است و از جانب دیگر به تبلیغات گمراه کننده ای حول " آتش بس " و " مذاکرات صلح " دست زده است، بسیار جدی و حساس بود. قتل او توسط پولیس ویژه ایالت اندرا پرادیش هند، و آنهم در یک ایالت دیگر، که طبق خود قوانین دولتی هند یک اقدام غیر قانونی محسوب می گردد، نشان داد که این دولت ارتجاعی تبلیغات دروغین حول آتش بس " و " مذاکرات صلح " را به مثابه روکشی برای پوشاندن سرکوبگری های خونین ضد توده یی خود بکار می برد و درین راه از زیر پا کردن قوانین خود نیز ابایی ندارد.

مقاومت توده یی تحت رهبری حزب کمونیست ( مائوئیست ) هند علیه  " عملیات شکار سبز " که اینک بیست ایالت از مجموع بیست و هشت ایالت هند را در بر گرفته است، مقاومتی است علیه اقدامات دلال صفتانه دولت ارتجاعی هند برای مساعد ساختن زمینه های وسیع غارت منابع طبیعی هند توسط شرکت های چندین ملیتی. در جریان این مقاومت، که همچنان ادامه دارد و گسترش می یابد، توده های مردم جانبازانه قربانی می دهند و ضربات مرگباری بر نیروهای سرکوبگر دولتی وارد می سازند. مقامات دولت ارتجاعی هند و در راس آنها نخست وزیر هند ( منموهن سینگ ) از چند سال به اینطرف پیوسته اعلام می نمایند که مائوئیست ها بزرگترین خطر برای حاکمیت آنها بر هند محسوب می گردند.


مبارزات مسلحانه و جنگ خلق جاری در هند که توسط حزب کمونیست ( مائوئیست ) هند رهبری می گردد، ادامه خیزش سرتاسری توده یی ناگزالباری، که چند دهه قبل در آن کشور سر بلند کرد، می باشد. اینک که این جنگ انقلابی در مناطق وسیعی از کشور پهناور و پر نفوس هند گسترش یافته و صد ها میلیون از توده های هندی را مستقیما تحت تاثیر گرفته است، جانباختن رفیق آزاد، به مثابه یکی از رهبران طراز اول و کلیدی آن، یک موفقیت مهم برای نیروهای سرکوبگر ارتجاعی هند محسوب می گردد. اما در میان توده های مبارز چند صد میلیونی هند، آزاد های زیادی وجود دارند و آزاد های دیگری نیز پا به میدان خواهند گذاشت. جنگ خلق در هند می تواند –  و باید -  با موفقیت این صدمه را جبران نماید و همچنان به پیشروی تا پیروزی انقلاب در هند ادامه دهد. 

حزب کمونیست ( مائوئیست ) افغانستان، در مسیر مبارزه برای برپایی و پیشبرد جنگ خلق در افغانستان, که شکل مشخص کنونی آن جنگ مقاومت ملی مردمی و انقلابی علیه اشغالگران امپریالیست و رژیم دست نشانده آنها است، یاد رفیق آزاد را گرامی و زنده می دارد و به مناسبت این ضایعه با حزب کمونیست ( مائوئیست ) هند و جنگ خلق در آن کشور اعلام همبستگی می نماید.

حـزب کـمـونـیـسـت ( مـائـوئـیـسـت ) افـغـانـسـتـان

25 سرطان 1389 ( 15 جولای 2010 )

 


 




 
> Date: Fri, 9 Jul 2010 16:48:04 +0530
> From: naxalbari_in@yahoo.co.in
> Subject: On com: Azad Murder
> To: b_amitava07@yahoo.co.in; deeyesvee@gmail.com; drapeaurouge@yahoo.fr; maoist_revolution@yahoogroups.com; puthiyaporali@gmail.com; slmarxist@ymail.com; wprm@wprm.org; wprm_britain@yahoo.co.uk; wprm_europe@yahoo.de; sholajawid2@hotmail.com; newdemocratyouth_turkey@yahoo.com; andolon_bulletin@rediffmail.com; aworldtowinns@yahoo.co.uk; freespeech@bannedthought.net; angbayan@yahoo.com; ro.red@fastwebnet.it; editor@expressindia.com; bangaloredesk@asianage.com; vachaka@deccanherald.co.in; info@kannadaprabha.com; sanjevani@gmail.com; thehindu@vsnl.com; udayavanionline@manipalmedia.com; ernesto.palatrasio@fastwebnet.it; fsu.tu2065@gmail.com; peoplesmarch2000@rediffmail.com; ernesto.palatrasio@fastwebnet.it; jeevindran@yahoo.com.sg; awtw_uk@yahoo.co.uk; naxalbari_in@yahoo.co.in; porattom_kerala@yahoo.co.in; ro.red@libero.it; maoistresistance@gmail.com; maoistroad@gmail.com; matrika_yadav@yahoo.com; munnaniporali@yahoo.co.in; ndf@casema.nl; nutanakeratam@yahoo.co.in; paolo24101959@yahoo.it; pce@bandera-roja.com; info@pcr-rcp.ca; rsr@redsun.org; kasamasite@yahoo.com; focus.2009@rediffmail.com; jaindhruv@hotmail.com; springthunder@ymail.com; struggleindia.2009@gmail.com; struggleindia2009@gmail.com; liberation.2007@yahoo.com; kickyvicky@yahoo.co.in; wprm_frankfurt@yahoo.de; wwo@brain.net.pk
>
> please see statement on muder of Com:Azad.
>
>


Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now.
__._,_.___

Attachment(s) from shola jawid

1 of 1 File(s)



--
Palash Biswas
Pl Read:
http://nandigramunited-banga.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Welcom

Website counter

Census 2010

Followers

Blog Archive

Contributors